duktig pownie

duktig farina !
fick 64 % så är jätte nöjd , men hon va väldigt snäll också som var domare.
men ah hon kändes bra och allt så :)
drog hem vid 1 så har jag typ städat och lite sånt , ska bara ta det lungt ikväll måste va uppvilad till veckan ,föreställingar och rep från 8 till halv 6 och senare så yees this is my life yyea ..
ne men det är kul och uppträda men så segt bara med sena dagar innan .
måste hinna göra matte uppgift innan den 12.e också ingen anning när jag ska hinna det för är inte ledig en sekund för på måndag(11.e) ska jag till inspelning för svt sån där dans grej vi ska vara med på typ vet inte så mycket mera men  det ska la bli kul bara att jag kommer vara döödd .. dom här veckorna kommer vara fullbokade med massor av saker ner till lund ,student fest misommar gothia aah inget man ska klaga på inte here we gooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0