hheejj

hejsan .
idag kom jag till stallet vid halv 12 , sen fick ni hästar typ 12 . fick min lilla bebbiss madicken <3
och det gick faktist jätte braa ! och var mjuk och fin i munnen och allt + att hon BARA blev rädd en gång 
typ rekod HAH ;d
 men hon skötte sig jätte bra gjorde en björne-träning fast det var lite kaos för vi hade några pownies som INTE ville gå över bommarna så ah .men hoppas madickus sköter sig nästa lördag oxå och att hon inte stannar hih :D
ah ilf sen gick vi upp till cafet (som vanligt ) och satt där i typ 2 timmar. sen gick vi hem har duschat och ätit .har nyss ätit efterrätt oxå mumms .
imon ska vi iväg nån stans så får köpa sporrar på måndag eller nåt ;)
ni får ha en bra kväll ska ilf ut och träffa annie senare puuuss<3

min bebbiis :


hahah bjudderrr-.-


min älskling <3


Kommentarer
Postat av: Dana

neeej! jag börjar ju typ gråta! Har du kvar den bilden? herregud!! Asså vill bara tillbaka!! nu

2012-01-08 @ 11:07:15
URL: http://livetmedtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0